"İdeal şagird" olmağın mənfi cəhətləri
2-12-2024, 09:00
310

"İdeal şagird" olmağın mənfi cəhətləri

Sinfin ağıllı və sakit uşağını qiymətləndirərkən, bəzən bu tip qiymətləndirmə onun sinifdəki fəaliyyətini məhdudlaşdıra bilər. Bu, bir neçə səbəbdən baş verə bilər:


1. Ağıllı və sakit olmaq, passiv qəbul edilir.

Bəzi müəllimlər "ağıllı və sakit" şagirdləri dərsdə həmişə diqqətli və sabırlı olduqları üçün passiv və ya daha az iştirak edən şagirdlər olaraq qəbul edə bilərlər. Bu, o demək deyil ki, onlar daha az qabiliyyətli və ya maraqlı deyillər, sadəcə onların dərsə münasibəti fərqli olur.

2. Daha çox müdaxilə gözlənilir.

Ağıllı və sakit şagirdlər çox vaxt özlərinə güvənən və müstəqil öyrənicilər olur. Buna görə də, onlar çox vaxt müəllim tərəfindən daha çox yönləndirilməyə və ya diqqət göstərilməyə ehtiyac duymazlar. Lakin bu, bəzən müəllimin onları inkişaf etdirmək üçün əlavə təşviqlər və ya aktiv iştirak təşviqatları göstərməməsi ilə nəticələnə bilər.

3. Sosial və emosional inkişafın məhdudlaşması. 

Bir çox müəllim yalnız akademik uğurlara və sinifdəki sakitliyə diqqət yetirdikdə, şagirdin sosial və emosional inkişafını gözardı edə bilər. Ağıllı və sakit şagirdlər bəzən sinifdəki digər uşaqlarla daha az qarşılıqlı əlaqə qururlar, bu da onların komanda işində və sosial bacarıqlarda inkişaf etmələrini məhdudlaşdıra bilər.

4. Özünü ifadə etmə imkanlarının azalması. 

Şagirdin ağıllı və sakit olması, onu çox vaxt "ideal şagird" kimi qiymətləndirə bilər, amma eyni zamanda onun fərdi maraq və düşüncələrinin sinifdə paylaşılmaması və ya inkişaf etməməsi riskini yaradır. Sinifdə passiv iştirak edən uşaqlar bəzən öz fikirlərini ifadə etməkdə çətinlik çəkə bilərlər, çünki onlar "həmişə doğru olan" məsələlər üzərində daha çox fokuslanırlar və ya başqalarının onlardan daha çox danışması və ya müdaxilə etməsi ilə qarşılaşa bilərlər.

5. Müəllimin gözləntiləri.

Bəzi hallarda, müəllimlər ağıllı və sakit şagirdlərdən çox yüksək nəticələr gözləyirlər və buna görə də onların fəaliyyətini daha az qiymətləndirirlər. Bu da şagirdin özünü inkişaf etdirmə və ya yeni mövzulara həvəs göstərmə ehtiyacını arxa plana itələyə bilər.

Nə etməli?

- Daha aktiv iştirakın təşviq edilməsi. Ağıllı və sakit şagirdlərə daha çox suallar vermək, onları müzakirələrə cəlb etmək və sinifdəki fəaliyyətlərdə iştirak etməyə təşviq etmək əhəmiyyətlidir. Onları yalnız akademik nəticələrə görə qiymətləndirmək yerinə, iştirak etməyə və öz düşüncələrini ifadə etməyə həvəsləndirmək daha faydalıdır.
  
- Fərdi yanaşma. Şagirdin dərinliyinə enmək və onun maraqlarına uyğun fəaliyyətlər təqdim etmək, sinifdəki passivliyi azaldır. Bu, o deməkdir ki, şagirdin yalnız diqqətini cəlb etmək deyil, həm də onun müxtəlif öyrənmə tərzlərini nəzərə alaraq fərdi dəstək verilməsi lazımdır.
  
- Sosial bacarıqların inkişaf etdirilməsi: Şagirdin sosial əlaqələrini inkişaf etdirmək üçün sinifdəki qruplar və ya komandalar şəklində işlər təşkil etmək, onun öz fikirlərini başqaları ilə paylaşmağı öyrənməsinə kömək edə bilər.

Son olaraq, ağıllı və sakit uşağın fəaliyyətini məhdudlaşdırmamaq üçün onun fərdi inkişafını yalnız akademik nəticələrlə deyil, həm də sosial və emosional tərəfləri ilə də qiymətləndirmək önəmlidir. Bu, şagirdin daha balanslı bir şəkildə böyüməsinə və inkişaf etməsinə kömək edəcək.
TehsilForumu.Az
0 0

Şərhlər

Oxşar xəbərlər